• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snygga t-tröjor med/utan tryck .

rogart-63

Patek
Tips på snygga T-shirts med eller utan klockrelaterat tryck eller kanske nåt helt annat snyggt tryck . Egentligen är det snyggast utan tryck . Nåt enkelt bara . Hit me .
 

Snigel

Cartier
2-Faktor
American Vintage har riktigt snygga. Lite dyra i förhållande till kvalitet, men de sitter är grymt sköna och har bra passform :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Brukar satsa på nike/puma etc i sportbutiken. Inte sådär moderna i snittet, men använder bara på fritiden.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Comme des GARÇONS, Versace, givenchy, d&g, gucci m.m om man kollar på de diskretare alternativen från märkena. Pris därefter dessvärre.
 

Jens

Greedo
image.jpg




J
 
Jag kör rätt mycket Hugo Boss och Filippa K, de är riktigt snygga.! Båda märkena har T-shirts med och utan tryck. Värt att kika in på nätet :)

Trevlig helg!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
T-shirtar (iaf vita) blir ju sunkiga snabbt oavsett fabrikat så där kör jag HMs billiga och köper nya ofta. Med tryck så försöker jag välja mindre märken då är risken mindre att stöta på folk på stan med likadan tröja. Gjorde ett undantag i somras och självklart gick varannan jävel på stan runt med likadan rip curl tisha.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Har två trevliga jag sportar på Landet....dvs Ludvika.......dom kommer inte på innebörden förrän efter semestern är slut....

image.jpg


image.jpg
 
Topp