Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade för mig att Hermes hade snygga boxar men patek slår dem alla dagar i veckan efter att ha sett bilden som lades upp!
Det sa de nog till dig för att vara snälla. En skinande utsida räknas alltid. ;-)Jag som fick lära mig... "Det är insidan som räknas"
Det håller jag verkligen med om!Tycker Omegas ”standardlåda” är riktigt trevlig. Piskar rolexs trista lådor.
![]()
Håller med, fast det stannar där. Lådor är det enda Omega gör snyggare än RolexTycker Omegas ”standardlåda” är riktigt trevlig. Piskar rolexs trista lådor.
![]()
FräckJag har haft många, men inga som dennaKanske inte den SNYGGASTE men jäkligt bra!
![]()
![]()
Håller med, fast det stannar där. Lådor är det enda Omega gör snyggare än Rolex![]()
Very classyTycker att Patek Philippe har riktigt snygga boxar.
![]()
Här kan du köpa dig en extra om du är sugen att ha något mer i liknande låda.Obris Morgans box tillhör definitivt inte de snyggaste men den är rejäl. Påminner om en låda att ha matsäcken i eller ha sin samling av hylsnycklar i.
![]()