• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste Bratten på länge..

Ricrob

Patek
..som t.o.m. får det att rycka lite (men bara lite) i flippartarmen! Jag vet att det inte är en nyhet och jag har faktiskt kikat ett flertalet gånger på den. Skönt retro, hmm kanske därav namnet, mummig med roséguld bezel/visare och lagom stor med sina 44 mm, eller vad säger panelen?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    38.5 KB · Visningar: 613

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Nja, för mig är den nog snyggare i "bara" stål.
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Jag vet att det är att hårdra men jag fick väldiga PO vibbar. POn är dessutom några snäpp snyggare...
omega_Planet_Ocean_chrono_orange_01.jpg
 

Jonaz

Rolex
Ricrob skrev:
..som t.o.m. får det att rycka lite (men bara lite) i flippartarmen! Jag vet att det inte är en nyhet och jag har faktiskt kikat ett flertalet gånger på den. Skönt retro, hmm kanske därav namnet, mummig med roséguld bezel/visare och lagom stor med sina 44 mm, eller vad säger panelen?


Vart är tomten när man behöver honom? Panelen säger jajamensan och undrar hur illa det kommer drabba hushållets ekonomi...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ricrob

Patek
leben skrev:
Nja, för mig är den nog snyggare i "bara" stål.

Njae, den svarta är förvisso fin men denna rockar!

Kson skrev:
Snygg är den fast Omegan du har är bättre och snyggare!
masterkiller skrev:
Den där skulle du tröttna på ens innan du fick den tror jag, ploppen är 1000gånger grymmare...

Tack och ja Ploppen är svårslagen så det är ett dilemma av stor i-landsrang! :D

Jonaz skrev:
Vart är tomten när man behöver honom? Panelen säger jajamensan och undrar hur illa det kommer drabba hushållets ekonomi...

Om du bara visste... Du har inget förslag på hur man kan lura frun att tro att hushållet behöver en klocka till då..? :lol:

TomasBc skrev:
Den är perfekt avvägd i design och storlek. Kör!
JakobZ skrev:
Gillar inslaget av rosé! Byt mot Omegan!
Andreas777 skrev:
Jag tycker den utan chronograph är saltare... skön mesh. Det är bara att köra/A
CaptainOats skrev:
riktigt snygg !
Dock undrar jag om man kanske tröttnar på kombin.

Ja, fan va fin den är som sagt! Storleken och guldet är grymt men skulle jag ångra bytet..? Det vet bara jag iosf men det är svårt..

Andrew skrev:
Micke B skrev:
POn är dessutom några snäpp snyggare...

Det kan du inte mena!

Nej, det kan han väl inte..? :shock:


Jag funderar vidare som vanligt.. Tack boy's för input! Kan tänka mig att den kommer sjunka en del i pris, då det knappast är en kioskvältare men vi får se..?
 

jabla

Sarlacc
Gillar den, det enda tråkiga är att ett guldbezelinsert är väldigt repkänsligt.
Kan tänka mig den på ett svart nato med rosegulddetaljer.
 
Topp