• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste Wrist Shot på KS....

....måste väl vara Rozzy eller vad tycker ni? Han får min röst iallafall, FAAAN vad bra bilder en riktigt grym samling dinkor...


XIHCLYq.jpg


vFVOssL.jpg


9toiZWW.jpg


rVj68b2.jpg


XlaU8BR.jpg


z0eOc5m.jpg


gueqWLm.jpg


jaHiM7g.jpg


FU3uUxm.jpg


gAWBxmw.jpg


kLV7ovp.jpg


Bip2A60.jpg


7edSP0Q.jpg


Ngs2cKd.jpg


CAsStOc.jpg


X4COW6G.jpg
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte annat än instämma! :)

Tänkte skriva +1, men har dålig erfarenhet av det.. En god vän som skrev det till sin Mor i ett meddelande om en middagsinbjudan och lite annat blaj, när han väl kom på plats var det dukat till en för mycket! :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tack masterkiller, vilken ära och hyllning!
Jag gillar fotografering och kläder så därför blir det så här... :oops: Handsken tycker jag ramar in klockan fint. Jag skall försöka variera min fotografering mer i fortsättningen.
Du glömde dock ett par klockor (och handskar!) i samlingen! :happyhappy:
QJnYjL0.jpg


bGSCqLF.jpg


FGK9jxU.jpg


0XUHLVL.jpg


Och denna, hittar dock ingen bra bild på den, jag får använda denna snart och ta några bättre bilder!
dgRSjjO.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Har faktiskt också tänkt på Rozzys wristshots..Håller även med att de är i hög klass, förmodligen forumets bästa =)
 

Icaras

Rolex
Kanske får bli en 4s för min del också, kameran på SII är sorglig i jämförelse :(
Tudorn ovanför Zenithen var riktigt fin, så ja - vilket ref?
 
Topp