• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes/Bytes Soker tunna ull eller linnekavajer och/eller kostymer i 50. Sartorial. Soker ocksa jackor/skjortor fran Coloniaire.

Kingpin

Basic
Pris
1234
Returpolicy
N/A
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla,

Nufortiden bor jag i Malaysia men behover uppdatera garderoben lite och shoppingen harnere ar miserabel.

Det jag behover ar kostymer och/eller kavajer som passar ett konstant varmt sommarklimat - tunn ull, siden och silke mixar, linne osv.

Sartorial only - Berg&Berg, Rose & Born, Eidos, Saman Amel, Cavour, Spier & Mckay, italiensk konfektion eller MTM klass hogre. Soker ocksa jackor/overshirts fran Coloniare.

Har normalt storlek 50 i kavaj, ibland kan 52 funka. Byxorna bor inte vara storre an 50 da jag har 48 normalt dar.

184 CM och cirka 78 KG.

Jag har massvis av referenser har på forumet, swish och vanner/familj som kan mota dig for att hamta varan eller som du kan skicka till. Ursakta bristen pa bokstaver men tyvarr har min laptop inte svenska keys och jag orkar inte kora virtuellt skrivbord.

Skicka PM med vad du har och vad du tanker dig for pris.

Ha det fint.

Kim

Tillbaka
Topp