• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*SOLD*: OMEGA Seamaster PloProf 1200 med mesh + gummi x 2

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Det tar emot lite att sälja/byta men här är den:

(bytesförslag: klockor i 5000-15000 klassen, förslagsvis Datejust 1601 eller något annat roligt + pengar åt mitt håll)

En liten recension av klockan finns här: http://www.klocksnack.se/viewtopic.php?f=3&t=510 (Jag gjorde inte recensionen för att jag skulle sälja några dagar efter, det bara råkade bli så :) )

Till salu är en komplett PloProf 1200 från 2009 i gott skick! Alla länkbitar till meshbandet finns och det svarta + orangea gummit är något kortade men bör passa de flesta handleder då dykarförlängningen i låset bjuder på ca 3 cm. Inga större dings eller repor på boett eller glas. Sedvanliga swirls finns på spännet efter 3 månaders dagligt användande.

Klockan tickar på fint och saktar sig ca 5sec/24h.

Klockan och jag finns i Stockholm.

TIDIGARE PRIS: 38 000:- för hela paketet.
NYTT PRIS: 37 000:- för hela paketet


IMG_5850_zps425453fb.jpg

IMG_5872_zps8819e2b0.jpg

f6264419.jpg


Referenser finns här på KS och TTT.

Tack för titten!

Mvh
TomasBc
 

Magwas

Breitling
Re: FSOT: OMEGA Seamaster PloProf 1200 med mesh + gummi x 2

Breitling Aerospace, vit urtavla, gummiarmband, 3 år, alla papper, fint skick - intressant som byte+pengar?
 
Topp