• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*SOLD* Oris Aquis Divers Date 2012

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Komplett full set. Uttagen tidigt 2012.

Klockan är i gott skick med sedvanliga bruksspår i form av swirls och hairlines på spännet. Inga märken på boett, glas eller den keramiska vridringen.

En grym klocka helt enkelt, låter bilder och specifikationerna tala för sig själva.

Pris/bytesvärde: 9000 :-

Nytt pris: 8400:- :cool:

Aktuella bytesobjekt: Endast dress i samma prisklass, Nomos, Omega eller något annat spännande. Jag är långt ifrån omöjlig.

Urtavla: Svart
Glas: Antireflaxbehandlat Safirglas
Diameter: 43 mm
Tjocklek: 13 mm
Vattentät 30 ATM - 300 m
Urverk: SW200 (ETA2824-2 "klon")


IMG_7551_zpsef9fb09b.jpg

IMG_7559_zps50761999.jpg

IMG_7560_zpsa58321ca.jpg

IMG_7562_zps5a9b5a8d.jpg


Bjuder även på en färsk påse Cape Cod för den goda sakens skull.

IMG_7566_zps03d4ebc4.jpg


Jag och klockan finns i Stockholms men kan självklart skickas mot förskottsbetalning och självkostnadspris.

Referenser finns här på forumet.

Mvh
TomasBc
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012

En del bytesförslag men inget är klubbat.

Söker helst dress som är 40mm eller mindre.
 
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012

Har en Legend Diver no date. Uttagen 2011 i mkt bra skick.Stora boxen samtliga böcker o cert.
Skulle ett byte vara intressant?
Jag skulle isf vilja ha pengar emellan så det räcker till ett Orisgummi med tillhörande viklås.
Mvh Tobbe
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012

JackRasmus skrev:
Har en Legend Diver no date. Uttagen 2011 i mkt bra skick.Stora boxen samtliga böcker o cert.
Skulle ett byte vara intressant?
Jag skulle isf vilja ha pengar emellan så det räcker till ett Orisgummi med tillhörande viklås.
Mvh Tobbe

Får du inte till något med Tomas så ta kontakt med mig. Är sugen på en Legend Diver och sitter på en Oris.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012

Tack för förslaget, men LLD är inget för mig. Har redan ägt en.

Lycka till båda två!
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012 *NYTT PRIS*

Ah! Är ju faktskt ute efter just denna men om du inte tar en fixie cykel som delbetalning så måste jag tyvärr passa. :p Måste få den såld först innan nästa klockinköp.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012 *NYTT PRIS*

Är tyvärr inte i behov av någon cykel men du är välkommen att betala kontant om du får den såld :)

Många nafs och några lösa trådar ute men inget är spikat. Slå till på en kanonklocka idag! Säng på köpet?! ;)

D453582F-2A6E-4D4C-ADA7-C492237D821D-4715-000003BE7119901A_zps4bc228a3.jpg
 

wagonr

Breitling
Re: FSOT: Oris Aquis Divers Date 2012 *NYTT PRIS*

Kan en S&S Royal Steel II på 41mm vara intressant? Har både metall och brunt läderband till den.
 
Topp