• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad Solglasögon! 3x Persol 1x Prada

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Pris
500
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Passa på att slå till på nya brillor nu när solen äntligen börjar titta fram! Tre par Persol enligt följande bilder. 500 kr styck eller 1200kr för alla tre. Köpta nya av mig. Bra skick på alla tre upplever jag. Se lika cool ut som Logan Roy med ett par 3048-S. Dessa är också de som är använda minst. Som vanligt med Persol, enligt min uppfattning iaf, är alla tre ganska breda i skalmarnas passform. Gissar att sånt går att justera enkelt hos den lokale glasögonhandlaren med deras värmepryl. Till Persol-brillorna finns två fodral. Skickar med ett till varje av de första paren som säljs. Sista får med ett Chimi-fodral eller liknande om fodral önskas.
Har överlag ingen mer info om modellerna så enklast är att googla modellnumret om man är intresserad!
Solglasögonen finns i västra Stockholm men kan självklart skickas till rätt köpare som då förskottsbetalar solglasögon och frakt.
OHPF. Logan Roy:
IMG_0058.jpeg

IMG_0059.jpeg

IMG_0060.jpeg

SÅLDA! Dessa är någon specialmodell och är mörkblåa undertill:
IMG_0061.jpeg

IMG_0062.jpeg

IMG_0063.jpeg

SÅLDA! Sist och kanske också minst en lite smalare modell som jag gillar skarpt!
IMG_0064.jpeg

IMG_0065.jpeg

IMG_0066.jpeg

IMG_0067.jpeg

SÅLDA! Slutligen ett par extremt schysta Prada. Passar perfekt till Paneraien på handleden på sommarens uteserveringar! Köpta nya av mig och väldigt lite använda. 800 kr.
IMG_0068.jpeg

IMG_0069.jpeg

IMG_0071.jpeg

IMG_0072.jpeg

IMG_0073.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp