Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att hojta till!Absolut sugen men tyvärr dålig timing. Kommer vara i södra Sverige 15-19/7. Kanske kan styra något mindre då. Vore skoj att träffas![]()
Vadan detta? Bröllop?Hade varit så nice. Kommer dessutom att befinna mig i Hbg den dagen, fast på Sofiero...
Winnerbäck. Fick biljetter i present av frun för snart tre år sedan, så kan inte riktigt prioritera GTG...Vadan detta? Bröllop?
Tycker du prioriterar dåligt.Winnerbäck. Fick biljetter i present av frun för snart tre år sedan, så kan inte riktigt prioritera GTG...
Ändå ett lyft mot dina vanliga 50% även vid fysisk närvaroJag är 99% på!![]()
Håller med, men hur jag än prioriterar så blir det dåligt på något sätt.Tycker du prioriterar dåligt.
Mitt 50% blev 100% förra gången, jag blir närmare än 2 bilresor och ett flyg bort denna sommarenÄndå ett lyft mot dina vanliga 50% även vid fysisk närvaro![]()