Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror inte jag kan då, men jag vet mer nästa vecka.
När är du inte det?
När är du inte det?![]()
Bara att dycka upp om du kan. Plats finns det alltidTror det bråkar med besök av släktingar från usa. Igen. Igen..... men går det så går det.
Då kommer du nästa årFan! Ser ut att missa denna sommartradition. Inbokad på Legoland av alla ställen den helgen![]()
Absolut! Säg bara vilket datumDå kommer du nästa år. Skriv in det i kalendern nu.
Planerar inte så långt i förväg. Men inför nästa års planering så ska du få förvarning och då ska du spika två dagar efter varandra.Absolut! Säg bara vilket datum![]()
Perfekt, tack! Hela min sommarsemester 2019 ska planeras utgående från dettaPlanerar inte så långt i förväg. Men inför nästa års planering så ska du få förvarning och då ska du spika två dagar efter varandra.![]()
Detta är ju jättebra, med tanke på alla som är rädda för gtg:er, speciellt när en ny bekantskap kan dyka upp. Nu har ni ju alla chansen att vakta på denna nya person. Stå upp alla modiga klocktjötare o vakta era klockorHade kunnat va kul med en första GTG![]()
Vi kan ta en birr eller något.Ledsen att kapa tråden Men jag befinner mig i Helsingborg imorgon Är det någon som har lust att träffas ,så hojta till.