• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommar-GTG, Karlstad?

galácticon

Patek
2-Faktor
Om några dagar beger jag mig mot sommarhuset i Karlstad. Vi stannar i några veckor och jag tycker att det vore mycket trevligt om vi kan få ihop en liten GTG någon gång under juli.

Är det någon som känner likadant? Isf vore det kul att boka in en träff.

Eftersom jag inte vet vem här på forumet som är från trakten får ni gärna tagga in fôlk i tråden.

Vi ses förhoppningsvis i sommar!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Vore trevligt om det går att lösa smidigt i COVID tider. Blir ju inte mkt bättre än nått drickbart och klocksnack:happyhappy:
Vore trevligt om det går att lösa smidigt i COVID tider. Blir ju inte mkt bättre än nått drickbart och klocksnack:happyhappy:

Grymt! Kan inte alla ställen utan och innan men kan man hitta någonstans där vi är utomhus alt en tillräckligt stor lokal borde det ju funka :)
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag kommer förhoppningsvis vara mycket i stugan i Mellerud under juli. Blir det gtg så är det inte omöjligt att jag kommer. Med lite tur kan jag få med svågern som också är KS:are.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
PM-tråd finns alltså separat angående detta och planeringen har börjat. Om någon är sugen är det bara att hojta, så lägger jag till er.
 

jmspar123

Cartier
Hade garna traffat er alla om det varit i September.
Reserestriktioner gor att jag far senarelagga mitt sverigebesok. Ar nagon kvar i Varmland senare i sommar/host och vill ta nagot kallt/grillat sa ar det bara att hora av sig.
 
Topp