Nu kör vi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt bra ut! Vad är det för Seiko Turtle (?) i guld?

Undrar lite samma sak. Jag har varit på tre tidigare gtgs/fester, men såg ingen tråd den här gången. Är det hyllan allt sånt här hamnar i numera?Kul! Hur gör man som nyinflyttad för att vara med? Såg ingen anmälningstråd![]()
Go stämning, trevliga folk och klockor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den gör ju det. Jag är såld!Den där 36mm Explorern satt ju som en smäck på dig!![]()
Brukar inte vara publika anmälningstrådar, ofta ”samma gamla vanliga gäng” som kör i PM. Men som sagt, nu när hyllan är i gång igen så lär kommunikationen med oss i ”pöbeln” vara obefintlig. Enbart ”sponsor event” typ Erikson, kaplans mm som kommer nå utanför inre kretsen. Eller så kommer de eventen ut först när hyllan fått första tjing och ströplatser släpps till ”pöbeln”. Själv har jag lagt ned allt gtg:ande för jag har tröttnat lite på KS efter hyllans införande. Förr var gränsen 1500 inlägg för hyllan men med 3000 inlägg så är det bara löjligt eftersom det bara uppmuntrar till ” wow, fin klocka” inlägg och necrobumping. Så för er nya så rekommenderar jag att köra egna gtg och låt klubben för inbördes beundran hålla sig till hyllan. Finns inget som hindrar er att köra igång.Undrar lite samma sak. Jag har varit på tre tidigare gtgs/fester, men såg ingen tråd den här gången. Är det hyllan allt sånt här hamnar i numera?
Bra bit till 3000 posts.
För din info så är du ute och cyklar nuBrukar inte vara publika anmälningstrådar, ofta ”samma gamla vanliga gäng” som kör i PM. Men som sagt, nu när hyllan är i gång igen så lär kommunikationen med oss i ”pöbeln” vara obefintlig. Enbart ”sponsor event” typ Erikson, kaplans mm som kommer nå utanför inre kretsen. Eller så kommer de eventen ut först när hyllan fått första tjing och ströplatser släpps till ”pöbeln”. Själv har jag lagt ned allt gtg:ande för jag har tröttnat lite på KS efter hyllans införande. Förr var gränsen 1500 inlägg för hyllan men med 3000 inlägg så är det bara löjligt eftersom det bara uppmuntrar till ” wow, fin klocka” inlägg och necrobumping. Så för er nya så rekommenderar jag att köra egna gtg och låt klubben för inbördes beundran hålla sig till hyllan. Finns inget som hindrar er att köra igång.
Guldiga Day-Date är sjukt krispig. I övrigt riktigt trevliga dinkor.
Nästa gång vännen!Kör hårt, hade gärna varit med er i kväll....
Ni ser ut att ha det trevligt, riktigt bra guldklockor!![]()
Kul med lume!
![]()
![]()
Ta ett djup andetag och lugna ner dig lite, det har inget med hyllan eller någon tråd där att göra. Som du själv skrev "så rekommenderar jag att köra egna gtg" Det är exakt vad det var ikväll, en person som drog igång en egen gtg. Inget uppstyrt från KS-ledningen utan bara en som tyckte det kan vara roligt att träffas och planeringen inte var mer omfattande än att boka ett bord. Har full förståelse för att han inte vill eller har tid med att styra upp en officiell gtg med allt jobb som det ger.Brukar inte vara publika anmälningstrådar, ofta ”samma gamla vanliga gäng” som kör i PM. Men som sagt, nu när hyllan är i gång igen så lär kommunikationen med oss i ”pöbeln” vara obefintlig. Enbart ”sponsor event” typ Erikson, kaplans mm som kommer nå utanför inre kretsen. Eller så kommer de eventen ut först när hyllan fått första tjing och ströplatser släpps till ”pöbeln”. Själv har jag lagt ned allt gtg:ande för jag har tröttnat lite på KS efter hyllans införande. Förr var gränsen 1500 inlägg för hyllan men med 3000 inlägg så är det bara löjligt eftersom det bara uppmuntrar till ” wow, fin klocka” inlägg och necrobumping. Så för er nya så rekommenderar jag att köra egna gtg och låt klubben för inbördes beundran hålla sig till hyllan. Finns inget som hindrar er att köra igång.
Den är min, men den kommer tyvärr att få gå iväg. Sitter lite väl tajt och har inga extra länkbitar att förlänga med.Vems är bellmaticen med blå tavla? Har en likadan nämligen![]()