• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarband

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Funderar på vilket band man ska välja till mögelchronon. Har ett singularmesh som känns gediget och schysst. Eller ska man gå på ett tokroligt nato i orange? För att göra det ännu svårare så sydde jag ihop ett rött skinnsnöre också. Själv tycker jag om meshet, bra i fall man blir attackerad av hajar.

M0VCtub.jpg


2bg3Qmn.jpg



C7ju0EA.jpg
 

meuller

Omega
Tycker nog mesh. Alternativt ett skönt slitet brunt läderarmband tror jag hade gjort sig fint. Vill du sporta till det ännu mer så tror kag att gummi skulle kunna passa.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
inkommande über-OCD-ticks incoming :D bezel till vänster, kronografvisaren till höger :nailbiting:

ONT: tycker ett sandfärgat nato ska införskaffas! Hade gjort sig kanonbra på din spindel (om jag nu använde uttrycket rätt :p)
 
U

urinvånaren

Guest
Mesh! tveklöst till den klockan, stilrent och hårdkokt
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Instämmer med övriga talare: Mesh!
Svart nato/zulu flyger nog högt också.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

TKVF

Panerai
Mesh va snyggast på klockan. MEN! det röda bandet va riktigt snyggt, dock inte på denna klockmodellen.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Meshet såg bäst ut av de tre alternativen, tror slitet skinn eller tidsenligt tropic kan sjunga också!
 
Topp