• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Sommarbeater...Orient.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbart är kort...de var kul en stund men jag lirar ärligt talat inte med dem i praktiken. Så, off they go....

#1 SÅLD
Årets KS-sommarklocka. En Seiko 5 som jag inte vet vad den heter. :)

image.jpg


Inköpt på creationwatches för nån månad sedan. I princip i nyskick (plasten borttagen, men ingen länk kortad etc). Använd i typ 2 dagar. Komplett med papper och någon sorts box samt under garanti. Vet inte vad going raten på dessa är men jag sätter priset till 500 pix inkl frakt i posten gröna så går jag iaf back med gott samvete. SÅLD

#2
En riktigt porrig Orient, också den från Creationwatches.

image.jpg


Inköpt på creationwatches för nån månad sedan. Porrig med någon sorts stenar på tavlan och mullig boett.

I princip i nyskick (plasten borttagen, men ingen länk kortad etc). Använd i typ 2 dagar. Komplett med papper och någon sorts box samt under garanti. Vet inte vad going raten på dessa är heller men jag sätter priset till 750 pix inkl frakt i posten gröna så går jag iaf back med gott samvete.

Returpolicy: enligt ök mellan två vuxna människor.

Any takers? :D
 
Senast ändrad:
Topp