• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommaren är kort...

m_s

Patek
2-Faktor
Så låt oss fira med en galet sedvanlig unboxing!

Nörd som man är lämnade man familjen vid badet i Nyköping i morse för att ta en roadtrip till Stockholm för att besöka postens service på Ica Maxi Lindhagen.

Saker och ting blir aldrig som man tror, keepers hit och keepers dit.

Höök Enterprises skickade detta paket igår, so lets us commence!

edu6yguh.jpg


Alltid välpackat!

ququvypy.jpg


Told you, välpackat!

3yse5ydy.jpg


A white one

megyru7e.jpg


Sååå originellt känner jag...

a2e3ery3.jpg


A green one

buzy7eba.jpg


Är det verkligen sådär insidan ser ut?

u9u6eju6.jpg


OMG det är Rolex He-Man aka Spencer!! Spencer hoppas du förstår vilken ära det är, den där figuren har följt med mig i 30 år och när jag ser bilderna på dig så är du the real incarnation av den! Måste snart träffa dig på en GTG...

amy6ynaq.jpg


Whoop en 216570!

mapy6eqa.jpg


Wristie!! Vita skor, vit klocka - Aaah...

Tack till Mr Martin för en som vanlig trevlig affär, hoppas du blir lika nöjd med dina spoils of war som jag är med min!

Nu kör vi vidare på sommaren, skål!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Tack för alla gratulationer! Minns i våras när jag stod och dregla över den på Rolexbutiken på Harrods i London, då kändes den långt borta. Men när man hänger på KS så ökar av någon anledning klockbudgeten hela tiden...
 

oscaroscar

Panerai
Tack för alla gratulationer! Minns i våras när jag stod och dregla över den på Rolexbutiken på Harrods i London, då kändes den långt borta. Men när man hänger på KS så ökar av någon anledning klockbudgeten hela tiden...
Förstår känslan. De är så fel, men ändå så rätt..
Grattis till dinkan! :D
 
Topp