• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sommarens badklocka! Seiko SKZ325J1 - Stargate

sveol

Cartier
Hej,

Säljer min badklocka till förmån för.. en annan badklocka ;)
Kan garantera en sak med den, den är vattentät. Östersjön har gjort sitt bästa för att motbevisa detta faktum, men tji fick hon.

Tickar på som den ska, går kanske några sekunder långsamt per dygn, men inom spec för urverket. Vridningen är lite trög, men det kanske skall vara så. Fungerar fint iaf.

Passar utmärkt till nato, har original SS bandet, och det är i mycket bra skick.
Kommer med det svart/gråa natot på bilden om du vill ha mitt mögliga nato, annars får du med SS bandet. Ingen box eller andra papper. Ingen aning om ålder, jag köpte den begagnad.

Några små repor på SS bandet, glas och boett ser bra ut.

1500 riksdaler för denna skönhet, då ingår postens gröna.

Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Made in Japan
Automatic Movement
Caliber: 7S36
23 Jewels
Scratch Resistant Hardlex Crystal Glass
Black Dial
Uni-Direction Rotating Bezel
Double Fold With Safety Fold Over Clasp and push Button Release
Screw Down Case Back
Lumibrite Hands and Silver Markers
Display Date at 3 O'clock Position
Display Day at 3 O'clock Position
Crown at 4 O'clock Position
200 Meter Water Resistant
Case Diameter: 47mm (Including Crown)
Case Diameter: 43mm (Excluding Crown)
Case Thickness: 15mm
Lug Width: 22mm
Lug to lug 47mm

Retur inom 24 om klockan inte motsvarar min eller bildernas beskrivning. Möjligt med F2f i Stockholm.

_SAM9388.JPG

_SAM9389.JPG

_SAM9391.JPG

_SAM9403.JPG

wrist.jpg
 
Topp