• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarens sista suck

denjohan

Rolex
Pledge Member
Lång sommarsäsong går nu oundvikligen mot sitt slut. Men 19 grader ute och sol i Stockholm fick det bli en liten slutspurt och årets gissningsvis sista dopp. På med ett orange tropic på sommarklockan och en tur till badbryggan. Fortfarande 18 grader i vattnet.

ImageUploadedByTapatalk1411299524.242094.jpg


Så nu är det nog dags att låta den här klockan vila lite mer. Väderprognosen för Stockholm utlovar årets första höststorm till kvällen, 40 mm regn det kommande dygnet och tio grader kallare, så klockprognosen är nog snarare kronografer på mörka läderband från och med nu.
 

Pope

Cartier
Det är HELT SJUKT vilken vår, sommar och tidig höst vi haft och har. Tror inte vi haft nåt sånt under mina 48 varv runt solen. :)

Men vad menar du NickG? Dålig klocka?
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Jag vet att jag bara borde glida på att det varit en fantastisk sommar, men jag är _verkligen_ inte en höst- & vintermänniska. Mellan vårdagjämning och höstdagjämning lever jag; den andra halvan av året överlever jag.
 
Topp