• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklocka i september! Nytt!

Axwell

Omega
Så sjuuukt fin klocka! har själv sneglat rätt hårt på aquatimern då jag har någon slags förkärlek till dykare, är utan tvekan en klocka jag skulle kunna tänka mig att bära i framtiden!

Stort grattis! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men FAAN!! Det är ju orange i klockan!! Ge mig den!!!!!!!
;-)
Tillbringade förra sommaren med den vit/svarta vanliga Aquatimern. Riktigt fin! Den hade fått stanna om det inte varit så hiskeligt dyrt med en länk till den. Hade lite svårt att se mig använda den året runt på gummi.
Fast va korkat!! Jag har ju andra klockor på länk och läder... Ibland har man otur när man tänker :)
Grattis till en kanoncool chrono!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Den är fin. Verkligen! Och bra fotografier tar du.

... men det är väl inte för den här du säljer rödsubben?

... Nej, men nu lät jag väl inte tillräckligt positiv? Men det beror nog på att jag har läst om din säljannons ett par gånger och funderat över om jag ska dra iväg ett PM med bytesförslag... men jag har ingen lust att byta bort något... Skulle kanske kunna byta mot överblivna femtioöringar... Kan det vara något? :D

Grattis till IWCn i varje fall! Den är jättefin!

A
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Den är fin. Verkligen! Och bra fotografier tar du.

... men det är väl inte för den här du säljer rödsubben?

... Nej, men nu lät jag väl inte tillräckligt positiv? Men det beror nog på att jag har läst om din säljannons ett par gånger och funderat över om jag ska dra iväg ett PM med bytesförslag... men jag har ingen lust att byta bort något... Skulle kanske kunna byta mot överblivna femtioöringar... Kan det vara något? :D

Grattis till IWCn i varje fall! Den är jättefin!

A

Nej, den säljs inte till förmån för något alls :)

Tack för trevliga ord!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Otroligt fin! Cousteau-varianten var min favorit i förra generationen, så den här är lätt snyggast av de nya!
 
Topp