• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan - bra eller anus?

Chrisse

Patek
2-Faktor
Hämtade upp denna idag, har svart, brunt och rött läder att välja på, även ett mesh ingick.


null_zps9b375378.jpg
 

vonhall

Rolex
Den är otroligt vacker den klockan! Var själv sugen på att slå till på den! Det röda armbandet får jag nog ge lite mer tid :)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Snygg kombo, har aldrig haft någon MB klocka (mer flera pennor dock:D ) hur känns kvaliten?

Bara haft den några timmar så svårt bilda mig en riktigt uppfattning.

Men iom urfrästa luggar och relativt tunn boet är den lätt, så ingen riktig tung/gedigen känsla.
Men får bära den mer innan jag verkligen säger bu eller bä
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul med ett lite mer udda köp. Är som andra nyfiken på kvalitet och känsla.

Med risk för att kapa tråden, hur upplevs MB's status som klocktillverkare? Rent generellt...har verkligen noll koll, vet inte ens vad de kostar nya eller vad de kör för verk osv.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Kul med ett lite mer udda köp. Är som andra nyfiken på kvalitet och känsla.
Med risk för att kapa tråden, hur upplevs MB's status som klocktillverkare? Rent generellt...har verkligen noll koll, vet inte ens vad de kostar nya eller vad de kör för verk osv.

Kommer utvärdera kvaliteten lite mer framöver.
Även jag frågande ang deras status, denna modell ligger på knappt 30k nya, inte några atronomiska summor mao.

Men vet att de som lyxmärke är måna om sitt namn

Grattis och vågat av dig, hur blir den på mesh?

Provade mesh innan det röda porriga-bandet, men blev lite besviken, hade sett fram emot att bära mesh.
 

Camo00

Patek
Kul med ett lite mer udda köp. Är som andra nyfiken på kvalitet och känsla.

Med risk för att kapa tråden, hur upplevs MB's status som klocktillverkare? Rent generellt...har verkligen noll koll, vet inte ens vad de kostar nya eller vad de kör för verk osv.

Läst ett par recensioner i bla Watch Time och blivit riktigt imponerad/sugen... Genomgående bra grejer verkar det, med både in-houseverk och, såvitt jag förstår, rätt mycket egen tillverkning av komponenter...
 
Topp