• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 55k ink länk! Tillfällig prisdump innan handlare IWC INGENIEUR CHRONOGRAPH ”Silberpfeil”

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Pris
55000
Returpolicy
24h om överrenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisdumpad från 65 till 60k

Nytt för denna är inköp av länk så den kommer både med länk och gummilädret som är original. (Länken kostar 18000kr och jag köpte den ny på Jarl Sandin, därav prispåslaget)


Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen ifall impulsen att sälja lägger sig!

Iwc ingeneur chrono silberpfiel limited edition
Inhouse urverk.
Flyback chronograph
45mm
Limiterad till 1000ex som en homage till racingbilen the silver arrow vilken också är avtecknad på baksidan tillsammans med texten "one of a thousand"
Från år 2015, köpt av mig helt ” new in box” eller vad det kallas på uret.se så helt oanvänd i år i januari så omfattas av urets funktionsgaranti.
Jag är enda ägaren!
Skick, kan givetvis finnas något,nån hairline någonstans! men klockan är använd sparsamt i rotation med flera! Men grymt bra skick som ni kan se på bilderna!
Garanti/servicehistorik-byte av kronografhjul, garantiärende innan uthämtning!
Fullset med papper box och verktyg ingår givetvis!
Vid frågor eller mer bilder eller intresse, tveka inte att kontakta mig!
1EDC2E56-188D-4238-BDCA-A8CEF7F0B261.jpeg
A251A49A-61E0-4C5C-AAAE-06128C8652F8.jpeg
B2825AAC-184E-4990-A4CE-7CE787C8FF36.jpeg
104F32E7-C9AB-47CE-90B2-D7CAF477AE99.jpeg
D7305DF8-C2CC-4559-BABA-4855453B71B9.jpeg

CA776DD5-22ED-4A02-9925-5A79DC25FEDA.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp