• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sommartid i helgen

Jo, detta har diskuterats förr, senast 2019. Så jag bumpar den här tråden, för nu är det dags igen! Ser ni fram emot att ställa om alla klockor i hela huset? Själv har jag inga problem att ställa om klockorna i sig, däremot tycker jag som dom flesta, att hela grejen är otroligt onödig och borde tas bort.

Jo, detta har diskuterats förr, senast 2019. Så jag bumpar den här tråden, för nu är det dags igen! Ser ni fram emot att ställa om alla klockor i hela huset? Själv har jag inga problem att ställa om klockorna i sig, däremot tycker jag som dom flesta, att hela grejen är otroligt onödig och borde tas bort.
Sliter mest med att ställa om klockan på ugn och mikro. Orimligt ointuitivt för att göra nåt så enkelt. ;)

Hade laddat upp hela helgen för att ställa om ugnsklockan men när man kom hem hade sonen redan gjort det =)
Nåväl bara 6 mån kvar tills nästa tillfälle.

Tillbaka
Topp