Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du anar inte hur glad den bilden gjorde mig.... får mig alltid att än mer uppskatta ”atomic” funktionen i mina G-Shocks.
![]()
Du anar inte hur glad den bilden gjorde mig.
Bra synkat!
Snyggt, detta var bara dina SKXer, börjar misstänka att du sitter på en riktigt grym samling klockor... får mig alltid att än mer uppskatta ”atomic” funktionen i mina G-Shocks.
![]()
Snyggt, detta var bara dina SKXer, börjar misstänka att du sitter på en riktigt grym samling klockor![]()
Craziness!... får mig alltid att än mer uppskatta ”atomic” funktionen i mina G-Shocks.
![]()
SKX föregångare om vi ska vara petiga.
Övre raden är olika 7C43 versioner och nedre är 7548 dito, de tre lösa i mitten är från vä till hö 7548-700B, 7C43-7000 och en hybrid med 7548 verk i 6309-7040 boett.
Jag älskar din moddade 6309. Om du någon gång tröttnar så vet du vart jag finns!... får mig alltid att än mer uppskatta ”atomic” funktionen i mina G-Shocks.
![]()