• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SOMMARTÄVLING: Bästa beach-bilden! AVGJORD

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad säger ni? Visst är det dags för en sommartävling? Ja, vi vet, det är cheezy med sommartävlingar med sommartema, men ändå. :)


Tävlingsreglerna är enkla:
  • posta en bild med din klocka på valfri beach i denna tråd.
  • bilden ska ska vara tagen denna sommar
  • bilden ska ha klockan i fokus (så nej, en blurrig bild på din klocka framför bikinibrudar/läcker badpojke/drinkar/lyxbilar/palmer/etc duger inte).
  • bilden ska postas i denna tråd senast den 27/7 kl 12:00.

Vem vinner?
Vi kommer att kora tre vinnare. Dessa tre vinnare kommer att utses genom den enkla metoden att de tre bilder som fått flest likes/tryck på gilla-knappen helt enkelt vinner.

För att rösten ska vara giltig ska trycket på gillaknappen ske senast kl 12:30 den 27/7 (alltså 30 minuter efter deadline för att posta tävlingsbidrag, detta då vi vet att det alltid är nån slöfock som kommer posta sitt bidrag i sista minuten. :D

Utöver de tre vinnarna kommer forumledningen eventuellt att dela ut tröstpriser till deltagare som sticker ut...


Vad vinner man?
Sköna priser från forumsponsorer och privata donatorer.


Ordningsregler för tävlingen
Som vanligt räknar vi med massor av stök, gnäll och kaos i samband med tävlingen. Sånt välkomnas. Men:
  • Endast tävlingsbidrag ska postas i tråden.
  • Endast tävlingsledning får posta annat i tråden.
  • Endast gilla-knappen ska användas när ni röstar
  • Ja, man får rösta på flera bidrag.
  • Forumledningen tar sig rätten att diskvalificera bilder som inte följer tävlingsreglerna.



Så,färdigsnackat........klara, färdiga, GÅ!
 
U

urinvånaren

Guest
Döttrarnas trampdynor:)
XLWWT1J.jpg
 

maxmol

Panerai
Joråsåatte vissa har ju inte semester förrän mitten på augusti. Men fuska, det kan man året om. :cigar:

QOIm15u.jpg
 

MAK

Friends of KS
Badklockan har använts flitigt i sommar. En bad-Zodiak borde alla klock-oholics ha. ;)
Här insjöbad i Småland tillsammans med familjen.

16oeyar.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

calzone

Vacheron
Fan såg ju precis den här tråden får hoppas på fint väder imorrn då !


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan såg ju precis den här tråden får hoppas på fint väder imorrn då !


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Du såg tråden men inte ordningsreglerna för tråden? ;)

ps. Oh vad jag ska vara analt übermoderatorig i den här tråden. Jag ska vara sådär skönt och fånigt grinig som moderatorerna på WUS Doxa-forum!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

calzone

Vacheron
Du såg tråden men inte ordningsreglerna för tråden? ;)

ps. Oh vad jag ska vara analt übermoderatorig i den här tråden. Jag ska vara sådär skönt och fånigt grinig som moderatorerna på WUS Doxa-forum!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ingen mening att jag tar ngn bild då ju :p. Men jag tycker de skulle va gött om du valde dom 3 bilderna du tycker e bäst sedan postar dom i en egen tråd och den bilden som får flest röster på 1 dygn vinner ? etc etc :D
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen mening att jag tar ngn bild då ju :p. Men jag tycker de skulle va gött om du valde dom 3 bilderna du tycker e bäst sedan postar dom i en egen tråd och den bilden som får flest röster på 1 dygn vinner ? etc etc :D

Nej.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inget mer kladd i tråden nu.

ENDAST TÄVLINGSBIDRAG får postas.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp