• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

777CHRONOS

Exeget

Breitling
Köpt en JLC Reverso av Soran.
Affären gick smidigt och klockan var som beskriven i annonsen.
Mycket bra säljare.
Rekommenderas!
 

Olaola

Panerai
Soran G hjälpte en vän utanför KS att köpa en klocka av mig, trevlig kille och smidig affär, handlar gärna med Soran G igen. Goodguy!
 

TickTalker

Breitling
Köpte en 100k+ klocka av @Soran G mycket smidig och snabb affär jag swisha han skicka dagen efter. Gör gärna affär med Soran igen! 100% goodguy.
 

Westrén

Omega
Sålde en klocka till Soran! Väldigt trevlig kille som var väldigt smidig att göra affärer med!

Rekommenderas starkt!
 

Aje

Omega
Sålt en klocka till Soran. Mycket smidig affär och trevligt möte. Kan rekommenderas!
 

AE41500

Panerai
Köpt en klocka av denna gentleman. Klockan skickades samma dag som den betalades. Seriös och smidig affär rakt igenom. Bästa rekommendationer!
 

fredriikohlsson

Omega
2-Faktor
Köpte en Cartier Santos Galbee av Soran f2f, allt gick väldigt smidigt, bra kommunikation och väldigt trevlig! Helt klart goodguy!!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har sålt en klocka på distans till @Soran G, utan problem. Snabbt, smidigt och väldigt trevligt. Rekommendationer!
 

Bolio

Panerai
Sålt till Soran och äntligen fick en norrlänning till ett f2f möte. Allt har fungerat till 100%. Från första kontakt till träff och betalning.
Jag fick avnjuta en god kopp kaffe på ett mysigt stadshotell och trevligt sällskap.
Soran är GG utan tvekan och det som bytte ägare var ett ur i det högre segmentet.
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Rolex till Soran. Bra kommunikation och inga konstigheter. Helt klart en bra kille! :)
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Sålde en klocka till Soran F2F.
Trevligt och lättsamt precis som det ska vara. Gör gärna fler affärer :)
 

DEGAL

Cartier
2-Faktor
Har sålt en klocka i 40.000 klassen till Soran. Snabb betalning och smidig affär. En ärlig människa, rekommenderas varmt.
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt Rolex tillbehör till Soran.
F2F deal. Grymt smidig och snabb affär.
Rekommenderas varmt!
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt klocka i högre prisklassen till @Soran G,fint bemötande från första PM till slutförande av affär.
100% gg och gör gärna affär igen.
 
Topp