• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bytes Sorna, Breitling, Omega + Bok mot 1 klocka

Joakim

Sugen
2-Faktor
Har bara en PC och på den får jag inte uppdatera webäsaren....ha därför överseende med om jag inte svarat på tidigare PM.

Anyway, jag gör ett sista försök till en bytesaffär: Önskar en IWC 3717, eller Rolex SeaDweller eller Rolex Explorer 2. Tänkte packa allt jag har i en låda för en bytesaffär: 1 st Sorna Worldtimer, rejäl pjäs från 70-talet, fungerar perfekt, litet avskrap kl 4 men syns bara i speciellt ljus, kommer med org.band i plast, bytesvärde 2,500. 1 st Breitling 7806 Navitimer, från 1972 enligt ref.nr, kommer på ett singular racing, alla funktioner OK, lite tveksam till om sekundvisaren är original (en röd istället för de vita som jag tror är org), bytesvärde 22,000. 1st Omega Speedmaster Automatic, "steel-on-steel", kommer med box, cert och org.länk + några Nato´s, den behöver service, drar sig ngn minut/dygn och minutkronografen har stannat, bytesvärde 8,500, 1st bok, Omega Speedmaster A Journey through Time, engelsk, i princip obläddrad, bytesvärde 1,000 kr.

Pengar upp för rätt objekt är inga problem. Ren försäljning kan övervägas.

Bilder finns för den som önskar, och klockorna finns i Helsingborg.

Kommentarer och funderingar tas tacksam emot på: [email protected]

Trevlig helg!

Tillbaka
Topp