• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sover ni med klockan på?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Zose

Basic
2-Faktor
Hej, tänkte höra hur andra på detta forum resonerar angående att sova med klockan på handleden eller inte. Jag har själv en 116613LB som jag givetvis är mycket rädd om men samtidigt vill jag helst sova med dinkan runt handleden och slippa att ta av och på morgon och kväll. Hur resonerar ni andra kring detta? Finns ju givetvis risk att man kan smälla i klockan på nattduksbordet under sömnen vilket inte är så roligt kanske. Släng upp lite kommentarer.

Hej, tänkte höra hur andra på detta forum resonerar angående att sova med klockan på handleden eller inte. Jag har själv en 116613LB som jag givetvis är mycket rädd om men samtidigt vill jag helst sova med dinkan runt handleden och slippa att ta av och på morgon och kväll. Hur resonerar ni andra kring detta? Finns ju givetvis risk att man kan smälla i klockan på nattduksbordet under sömnen vilket inte är så roligt kanske. Släng upp lite kommentarer.
Har nog aldrig haft klockan på när jag sover, men det är på grund av att jag inte vill ha något som "trycker" när jag sover. Sen beror det på vilken klocka det gäller, en tunn klocka är nog mer bekväm men mindre tålig samtidigt som en fläskigare klocka kan vara tålig men inte så bekväm att sova med! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp