• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spännande...

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Köpt delar av honom pre tjongbollskefferiet....sista jag köpte var ett sprucket NOS T19.....kom billigt undan....
 

firman

Cartier
Det är rätt många han är skyldig deg, vi snackar mycket $$$$$$ nu!!! Skönt att se att han hamnat där han gjort.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
På VRF får de inte diskutera detta, undrar om de är rädda för en stämning som förra gången.. Eller om de håller honom om ryggen..
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Dragit ut? Han har ju bl.a. sålt aftermarket som äkta. Drabbade mig.. Jag gick dock inte på det..

Som jag sa, etc :)

Senaste posten som jag läste om honom var när han skulle hjälpa och sälja en sea-Dweller åt någon annan. Hur det hela slutade har jag glömt men jag minns att flera spydde galla över hans agerande samtidigt, som vaniljen säger, flera försvarade honom och menade på att hans skilsmässa hade påverkat honom men att han var på bättringsvägen...
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Som jag sa, etc :)

Senaste posten som jag läste om honom var när han skulle hjälpa och sälja en sea-Dweller åt någon annan. Hur det hela slutade har jag glömt men jag minns att flera spydde galla över hans agerande samtidigt, som vaniljen säger, flera försvarade honom och menade på att hans skilsmässa hade påverkat honom men att han var på bättringsvägen...

Låg inte frugan på sjukhuset? Eller var det morsan?
 

Frosse

Cartier
Googlade lite och typ varje tråd man läser börjar med inlägg av någon som har problem med Steve som sedan efterföljs av andra inlägg av folk som verkar köpt rollar på rullande band av honom.
 
en snabb sökning ger intrycket av (hänger inte på VRF) att det gått snabbt neråt för denna Steve på ett drygt år, trist för dom inblandade som nu säkerligen förlorar pengar/klockor
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Se där ja... Skyllde han inte på att exfrun lurat honom och snott klockor / pengar av honom oxå?

Han skrev många rätt obegripliga försvarsinlägg på VRF på slutet, kändes inte speciellt förtroendeingivande
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Är det samma S.M, som det talas om i tråden på bilden? Då måste han ha gått ned i vikt en hel del... Och det kanske han har.

A
 
Topp