• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes Spänne till Omega damklocka

Pater J

Basic
Goddag och god fortsättning till er alla

Jag har en dambekant som har servat och fixat med sin mormors gamla klocka. Det är en gammal Omega som hade ett metallarmband som dessvärre var totalförstört och bortom all räddning. Nu vill hon ha lite hjälp med att hitta ett gammalt originalspänne till en motsvarande Omega. Vi har hittat ett som är guldpläterat men skulle önska hitta ett i stål då detta skulle motsvara klockans färg och material.

Så nu vänder jag mig till er alla för att undersöka om det kan vara som så att någon har ett dylikt liggandes i någon låda och som dessutom kan tänka sig att sälja detta till mig? Avståndet mellan spännets armar är 8mm.

Med vänliga hälsningar

/ PJ

IMG_5211.jpg

Tillbaka
Topp