• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spänningen är olidlig....

Solvik

Panerai
Sorry att kapa tråden, men på samma auktion ropade jag in denna. Känns kul! :)
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2691/vara/1033805
image.jpg

Hur gick det för dig Af Sjodahl?

Grattis, gillar'n!
 

Jonte73

Audemars
Snyggt och grattis :) har precis avslutat en affär av en medlem och köpt ett grymt vintage ur !
Visas senare i rätt tråd .
 

Ministern

Founder
2-Faktor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Klart Å Betart, med en bud höjning i sista ögonblicket så gick det vägen, och ingen satt i salen och bjussade på klockan heller :D ! Jag gör en fuling och håller klockan till paketöppningens tråden, passar samtidigt på att gratta Rozzy till sin vunna klocka, ser riktigt trevlig ut! Ska ge er en liten ledtråd ;), klockan jag ropade in är en automat :p!

Vi hörs gubbs, MoaHahahaha!

Förväntar mig en förstklassig öppning!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Klart Å Betart, med en bud höjning i sista ögonblicket så gick det vägen, och ingen satt i salen och bjussade på klockan heller :D ! Jag gör en fuling och håller klockan till paketöppningens tråden, passar samtidigt på att gratta Rozzy till sin vunna klocka, ser riktigt trevlig ut! Ska ge er en liten ledtråd ;), klockan jag ropade in är en automat :p!

Vi hörs gubbs, MoaHahahaha!
Bra jobbat :)


Skickas från min iPhone
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Du skojjar? Wow! Ett av mina favoritmärken. Detta var inte Kaplans. Vad är det för en?
Grattis förresten!

Tyvärr köpte jag den inte till mig själv, budade hem den till far min. Denna, ref 4930, är helt galet grym med sina 36 mm, dock lite udda 22 mm band.
 
Topp