• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Spørgsmål om Schenker Tracking

ConElPueblo

Silver
Hej alle.

Jeg købte et ur på Tradera for over en uge siden, og sælger siger, at han har sendt via Schenker og har sendt mig trackingnummeret.
Mit spørgsmål er, om nedenstående viser, at pakken er fysisk modtaget og på vej videre i systemet? Eller kan han bare have købt fragt+tracking uden at sende noget endnu?

upload_2020-5-15_13-10-41.png

Venligst,
Troels.

Skulle säga att paketet är skickat och finns hos DB Schenker då det står att paketet är skickat och på väg till sortering. Utan att paketet är inlämnat hos dem kan ju klockan inte vara på väg till sorteringen skulle jag tro. Däremot är det onekligen underligt att det tar sådan tid, kan vara värt att höra med DB Schenker vad som händer via telefon

Skulle säga att paketet är skickat och finns hos DB Schenker då det står att paketet är skickat och på väg till sortering. Utan att paketet är inlämnat hos dem kan ju klockan inte vara på väg till sorteringen skulle jag tro. Däremot är det onekligen underligt att det tar sådan tid, kan vara värt att höra med DB Schenker vad som händer via telefon

Mange tak.

Det var egentligt også min opfattelse, jeg var bare nervøs for, at der var noget lost in translation.

Tillbaka
Topp