• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spaning på stan - Nya Bretiling Emegency...

Var förbi Erikson urhandel idag på lunchen och passade på att kika lite på nya Breitling Emergency, vad kan man säga, den är BRUTALT stor, även om den 'sluter' om handen så är den så biffig så att dom flesta kan nog inte bära upp den, dock så satt den helt okej på Richard, men han är ingen liten kille heller..

Men den är sjukligt cool om man nu kan bära upp den!

Prismässigt så låg den på har jag för mig...

126k på gummi
136k på länk
152k för PVD med gummi

Självklart är den gula coolast....

Richard Dahlgren arm...






 

Limpas

Cartier
Cool som satan. Men jag trodde inte att den var SÅ dyr. Visst, det är väl något specialutvecklat uppladdningsbart batteri i och nödsändaren är väl kanske inte helt gratis att utveckla heller. Såg någon som hämtade en emergency när jag spanade klockor i helgen. Lådan den kommer i är sinnessjukt stor :)

Slänger in en bild på Bear Grylls som sportar emergency, såklart.
bear_grylls_knife.png
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Men vafan. Den gamla var stor men helt klart inom ramen för bärbar. Vems arm är det? Din MK? Det ser förjävligt ut hur som helst.
 
Topp