- Pris
- 3000
- Returpolicy
- Om ej enligt beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Specialized Stumpjumper från 1991, storlek 19". Stål-MTB och Specializeds topp-modell under hela 90-talet. Inte helt monterad men bortsett från handtag finns alla delar tillgängliga, inklusive ny broms/växel-wire och kedja!
Sadel: Selle San Marco Rolls
Pedaler, fram/bakväxel, växelreglage, framnav: Shimano Deore XT
Baknav, vevparti, bromsar: Shimano Deore DX
Bromsreglage: Shimano M733
Hjul: Mavic M231CD
Styrstam: Tioga T-Bone
Styre: ITM Super Alloy
Sadelstolpe: Sakae SR
Som kuriosa kan nämnas att cykeln använts för bikepacking i Marocko innan den köptes av föregående ägare, som restaurerade upp den med i princip 100 % nya delar. Jag är ägare nummer tre. I mitt tycke är de här modellerna överlägsna både äldre och nyare 700cc cyklar när det kommer till pendling i urban miljö, och oräkneligt mycket coolare
.
Pris: 3000 kr. Cykeln finns i Mölndal. Hör gärna av dig med eventuella frågor. Tack för annonsplats!
Sadel: Selle San Marco Rolls
Pedaler, fram/bakväxel, växelreglage, framnav: Shimano Deore XT
Baknav, vevparti, bromsar: Shimano Deore DX
Bromsreglage: Shimano M733
Hjul: Mavic M231CD
Styrstam: Tioga T-Bone
Styre: ITM Super Alloy
Sadelstolpe: Sakae SR
Som kuriosa kan nämnas att cykeln använts för bikepacking i Marocko innan den köptes av föregående ägare, som restaurerade upp den med i princip 100 % nya delar. Jag är ägare nummer tre. I mitt tycke är de här modellerna överlägsna både äldre och nyare 700cc cyklar när det kommer till pendling i urban miljö, och oräkneligt mycket coolare
Pris: 3000 kr. Cykeln finns i Mölndal. Hör gärna av dig med eventuella frågor. Tack för annonsplats!