• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Speedmaster 3570.50

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Hej!

En klassisk Omega Speedmaster 3570.50 uttagen 2009 i fint skick med skarpa kanter och fin länk ref. 1998/849 till salu.
Inkl. cert, pictogram, ytter- och innerbox, certhållare och instruktionsbok.
Köpt av KS-medlem i april-14.
Klockan har några små märken och lite hairlines. Litet märke i plexit, minut 53. Känns med nageln, går knappt att få med på bild. Drar jag nagel runt bezel känner jag ett litet märke vid markering 110, går inte att se. Bandhornens insida har en del märken efter oförsiktiga band- och länkbyten (jag är oskyldig till märkena).
Kronografen nollställer till kl.12.00.
48 timmars gångreserv.
Drar upp mjukt och fint. Ingen känd servicehistorik.

Returpolicy: Vid F2F-försäljning ingen returrätt. Vid frakt: Retur i samma skick inom 48-timmar efter uthämtande om klockan inte är som beskrivet. Returen godkänns bara om klockan är i samma skick som jag skickade den. Köparen står för postens värdefrakt med fullförsäkring av värdet vid retur.

Pris 19,000:- 18,5' inkl 2 racingband i läder och frakt! Eller bytes mot stål Rolex Sub date och no date, eller svart Exp II, pengar upp från min sida.
F2F i Linköpingsområdet eller värdefrakt med fullvärdesförsäkring som köparen står för.

Mvh Jonas
IMG_14292.jpg


IMG_1400.JPG

IMG_1402.JPG

IMG_1403.JPG

IMG_1405.JPG

IMG_1406.JPG
IMG_1415.JPG
IMG_1416.JPG

IMG_1419.JPG

IMG_1417.JPG

IMG_1420.JPG

IMG_1421.JPG

IMG_1422.JPG

IMG_1424.JPG

IMG_1425.JPG

IMG_14282.jpg

IMG_1434.JPG

loga.jpg

bruntosvart.jpg
 

Bilagor

  • IMG_1404.JPG
    IMG_1404.JPG
    192.1 KB · Visningar: 157
Topp