Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma länk o lås som på min Seamaster 60:th re-issueJäklar vad fin. Länken och låset var riktiga höjdare.
Visa p... framsidan!Samma länk o lås som på min Seamaster 60:th re-issue
![]()
![]()
Hur upplever du länken?Samma länk o lås som på min Seamaster 60:th re-issue
![]()
![]()
Jävlar... ta mina pengar!
Jag som är på jakt efter en speedy, får ta upp jakten på denna
Är det en modell med väntetid?
Vad listar den?
Någon med koll?
Attans...Limiterad och slutsåld, tyvärr
Den är riktigt skön och RIKTIGT snygg imho!Hur upplever du länken?
Du hade behövt boka en i våras om du skulle fått en direkt från AD. Jag hade lite flytt med en som ångrade sig och avbokade och jag för först på intresselistan.Jävlar... ta mina pengar!
Jag som är på jakt efter en speedy, får ta upp jakten på denna
Är det en modell med väntetid?
Vad listar den?
Någon med koll?
3157/modellAttans...
men limiterad från omega innebär väl 3-4000 stycken så får börja jaga begagnade![]()
Då var jag ganska rätt med 3-40003157/modell
JuppDå var jag ganska rätt med 3-4000
När jag ser dom bredvid varandra sådär så är den vanliga myclet snyggare.Här är några bilder från när jag provad den tidigare iår. Storleken måste jag säga är perfekt och dimensionen av boetten tillverkades fram till 105.003 referensen av Speedmastern. Efter detta har dimensionen legat stabilt på 42mm.
![]()
![]()
Korrekt! Ska hämta min Speedmaster i London nästa vecka.Tror det är 3557 av varje modell och 557 numrerade trilogibox.
Måste väl vara första gångenShit en limiterad omega
![]()
I just det här fallet tycker jag ändå det är fullt rimligt med en begränsad upplaga iom 60-årsjubileet av några av de mest välkända klockmodellerna någonsin. Men för det mesta är det rätt tröttsamt med ständiga (trista) 007-märkta Aqua Terras i 8007 exemplar eller nån lika ospännande Seamaster med OS-logga på visaren.Shit en limiterad omega
![]()
Är den 19 mm?Den är riktigt skön och RIKTIGT snygg imho!
Japp 19mm mellan luggarnaÄr den 19 mm?