• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedmaster kardborrband

Johanw

Cartier
Tänkte få till lite mer NASAkänsla i Speedmastern så beställde ett kardborrband. Fanns tydligen inga officiella utan endast en NASA blueprint som folk utgått från. Sen vill man inte ha ett så långt att den ska passa runt en rymddräktsarm. Hittade ett som verkade bra men var ändå för långt när jag fick det. Inget som man inte fixar med gamla sylådan. Sjukt svårt att få till selfie då jag valt att ha patchen på utsidan eftersom jag tyckte den byggde för mycket när den var på undersidan och hakade tag och gick upp när den var på insidan. Än så länge inte skönt alls men får se om det ger sig efter ett tag.

WP_20140528_17_16_59_Smart.jpg
WP_20140528_17_06_53_2_Smart.jpg
 

Patrik J

Rolex
Har haft ett par stycken. Snygga men obekväma i längden och ruggiga skjortätare. Fast coolheten är ju viktigare, förstås… ;)
 
Topp