• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Speedmaster

Moody

Guld
Hallå där!
Snubblade över denna på facebook och personen som lade ut har ingen aning om värdet, så jag tänkte hjälpa honom lite så att ingen ger skambud och köper klockan för billigt.
IMG_3418.JPG
IMG_3419.JPG

Länk, papper och box saknas.

Då är det svårt att göra en mer korrekt bedömning av ref/årtal. Är det en 145.022 - 1969 så är den värd ungefär 40k. Dock saknar den DO90 samt applied logo-tavla och cal 321 verk. Så den är rätt trist.

Tror att du ha rätt! Det är 145.022-69 från ca. 71! Med verknr ca.32xxxx! Och det är korrekt bezel till klocka!

Lägg upp lite fler bilder på baksidan, tyckte den såg lite ärgad ut. Även det är en avgörande faktor rörande en rättvis bedömning/värdering.

Han har bett mig förmedla klockan när jag hittat rätt info om den, han tar emot bud och det verkar som han mest vill bli av med den bara.
Han ber dig om hjälp, du ber oss om hjälp. Vi får inte reda på priset för nu ska han vrida ur varenda krona efter hjälpen KS gett honom? Har jag förstått de hela rätt ?
Vad hade han tänkt sälja den för innan du skulle hjälpa honom då, om vi säger så?

Han ber dig om hjälp, du ber oss om hjälp. Vi får inte reda på priset för nu ska han vrida ur varenda krona efter hjälpen KS gett honom? Har jag förstått de hela rätt ?
Vad hade han tänkt sälja den för innan du skulle hjälpa honom då, om vi säger så?
Han bad aldrig om hjälp, det var jag som erbjöd mig. Han hade tänkt ta ett bud på 15 000kr förstod jag det som.

Haha!:D

Först laddade han upp bilder i en FB-grupp och jag visste att folk skulle skicka till honom och försöka få den billigt, så det var därför jag skickade till honom och bad er om hjälp här. Så otroligt tråkigt om folk utnyttjar ovetande personer för att göra vinst.
Så vad är prislappen nu då?
Är han så osäker kan han bara slänga ut den på Tradera så sköter det sig själv.
Men vill han bara bli av med den , då kan han lika gärna sälja den till mig för 15k

Tillbaka
Topp