• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedometer - armband för rolexälskare

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tycka hur man vill om likheten med Rolexbezels, men jag var nyss inne och klämde lite i Malmö.
Väldigt välgjorda, tjock metall och gav bra känsla. Dessutom hade affärsinnehavaren en snygg Panerai PAM 360 på handleden + ett stort Rolex Vintage-intresse. Trevlig man.
 

Jonaz

Rolex
Vad i helvete! Styr upp er själva! Otroligt smaklöst... Dock kan jag se stora vuksna karlar med tatueringar på Kungsholmen med desa armband. Pasar på något sett tillsammans...

Så vuxna karlar med tatueringar = dålig smak? Rejält fördomsfullti min bok. Har du åsikter om kvinnor med tatueringar med? Homosexuella? Sjömän?


iPhone | Tapatalk
 

MartinSWE

Omega
Så vuxna karlar med tatueringar = dålig smak? Rejält fördomsfullti min bok. Har du åsikter om kvinnor med tatueringar med? Homosexuella? Sjömän?


iPhone | Tapatalk



Om du hängt lite mer här på forumet så hade du vetat att det är riktat mot en av forumets starkaste profiler.

Så du behöver inte ta åt dig eller vara förespråkare för olika utsatta grupper mot mig.

Skönt va? ;)
 

Jonaz

Rolex
Om du hängt lite mer här på forumet så hade du vetat att det är riktat mot en av forumets starkaste profiler.

Så du behöver inte ta åt dig eller vara förespråkare för olika utsatta grupper mot mig.

Skönt va? ;)


Med en smiley löser man många missförstånd. Tycker nog att jag hängt med ganska bra, men har dålig koll på vilken stadsdel folk bor i. ;)


iPhone | Tapatalk
 

MartinSWE

Omega
For the record: JAG ÄLSKAR TATUERADE TJEJER !

Jag undrar om jag hade en liten blodpropp i hjärnan när jag skrev mitt inlägg. Stavar som en 5 åring... A
 
Topp