• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Speedyn på service... Ny klocka :)

Niklas A

Omega
Skickade iväg min gammel-Speedy (321) till Schweiz på service och där lär den ju bli kvar ett tag skulle tro. Har länge tänkt köpa en beater att varva med, men inte fått tummen ur.
Men nu gjorde jag slag i saken...

hEbQaUo.jpg


qbpLUih.jpg


Den satt lite tight :) en länk till måste monteras.
eErwrOq.jpg
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Har bara sett Pelagosen på bild än men fasen vad snygga de är, hur känns den IRL? Grattis!
 

Niklas A

Omega
Har bara sett Pelagosen på bild än men fasen vad snygga de är, hur känns den IRL? Grattis!

Jag hade också bara sett den på bild, tyckte den såg "clean" ut men hade inte möjligheten att se/känna på den innan köp. Fick chansa och köpa grisen i säcken, och kan ju säga att jag inte blev jag besviken när jag fick se/känna på den IRL!
 

DrDre

Patek
Riktigt trevlig den där. Den där matta urtavlan matchar resten av klockans matta ytor och kritvita visare väldigt bra. En av Tudors roligaste modeller och också roligt att man (även) tittar framåt och inte bara dammar av retrovarianter.
 
Topp