• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SPEL: Counter-Strike

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Tja,

Är det några här som spelar Counter-Strike? Efter ett uppehåll på ca 14-15 år så köpte jag mig en speldator och började panga lite igen, hade glömt bort hur kul det är!

Frun tycker det är minst lika kul att se sin man på 30+ sitta i bar överkropp med mjukisar och ett headset, skrikandes. Min sexappeal ökade som fan!

Några KS fellers som lirar?

Hej heeeeej
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Här har ni en riktigt inbiten CS-spelare. Började lira runt 01 och spelade aktivt på tävlingsnivå mellan 03-07 och efter det mest sporadiskt. Sen ett år tillbaka spelar jag CS GO på skoj med polare, just nu näst högsta ranken. Följer så klart scenen som har vuxit sjukt mycket sedan jag började lira för snart 15 år sen. Kan tänka mig dra ihop ett KS-lag och köra lite MM :)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor

Simpatico

Rolex
Ahh gamla CS. Nostalgi. Vilka minnen.
Började på gamla tiden, med 1.3 tror jag.
Jagade runt på Wazelin.no och Vanilla.se serverna.
Tror det ligger kvar någonstans på datorn eller på steam.
 

Cryssarn

Rolex
Vi verkar ju kunna dra ihop en 5:a! puonti, du får vara in-game leader med dina meriter. ;)

puonti
Cryssarn
vonhall
CaptainOats
almeyero (bara 1.6?)

Dra ihop ett game någon dag?
Mitt in-game nick är x0xa (En nolla, inte O, det var coolare så). :D
Jag måste köpa en dator först. den gamla blev kvar i Sverige. Brukar strula lite när folk ska leta reda på mig. men användarnamn är wildwing86 och ingame nick är Tophat
 

ATL

Omega
Tja,

Är det några här som spelar Counter-Strike? Efter ett uppehåll på ca 14-15 år så köpte jag mig en speldator och började panga lite igen, hade glömt bort hur kul det är!

Frun tycker det är minst lika kul att se sin man på 30+ sitta i bar överkropp med mjukisar och ett headset, skrikandes. Min sexappeal ökade som fan!

Några KS fellers som lirar?

Hej heeeeej


Haha CS, det var längesen. Men har faktiskt kvar speldatan man kanske ska ta och börja spela igen. Förresten gillar din profilbild på RA the Rugged Man :D
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Jag spelar. Har dock inte hunnit med alls mycket nu det senaste p.g.a. ex-jobb. Men när det är klart så joinar jag gärna ett game eller två!

Kollar även en hel del på twitch i hopp om att lära mig något av de stora grabbarna ;)

Edit: Jag måste även nämna att jag gått ifrån att titta slaviskt på fotboll till att nästan inte titta alls numera p.g.a. att jag hellre ser ett game CS. Det är så fruktansvärt imponerade hur samspelta många av topplagen är. Faktiskt mer imponerande än samspelet i just t ex fotboll.
 

egbert

Panerai
Minnen. Lirade CS för säkert 15 år sen, vi brukade ses ett gäng polare på webbyrå där en kille jobbade och spela in på nätterna... Har ingen speldator, men kan vara med via sin gamla PS3?? Om ni nu vill ha med en gammal rostig gammal gubbe...
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Jag spelar. Har dock inte hunnit med alls mycket nu det senaste p.g.a. ex-jobb. Men när det är klart så joinar jag gärna ett game eller två!

Kollar även en hel del på twitch i hopp om att lära mig något av de stora grabbarna ;)

Edit: Jag måste även nämna att jag gått ifrån att titta slaviskt på fotboll till att nästan inte titta alls numera p.g.a. att jag hellre ser ett game CS. Det är så fruktansvärt imponerade hur samspelta många av topplagen är. Faktiskt mer imponerande än samspelet i just t ex fotboll.

Fan lite samma för mig, har sista 2-3 månader gått över till Twitch och CS istället för fotboll, trodde jag aldrig. :)
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Minnen. Lirade CS för säkert 15 år sen, vi brukade ses ett gäng polare på webbyrå där en kille jobbade och spela in på nätterna... Har ingen speldator, men kan vara med via sin gamla PS3?? Om ni nu vill ha med en gammal rostig gammal gubbe...

Tja,
Tyvärr går det inte att spela mellan dator/PS. :(
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Minnen. Lirade CS för säkert 15 år sen, vi brukade ses ett gäng polare på webbyrå där en kille jobbade och spela in på nätterna... Har ingen speldator, men kan vara med via sin gamla PS3?? Om ni nu vill ha med en gammal rostig gammal gubbe...

Minnen. Lirade CS för säkert 15 år sen, vi brukade ses ett gäng polare på webbyrå där en kille jobbade och spela in på nätterna... Har ingen speldator, men kan vara med via sin gamla PS3?? Om ni nu vill ha med en gammal rostig gammal gubbe...


Tror nog aimet blir riktigt lidande på ps3 vs dator också.
 
Topp