• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Spinnaker Hull SP-5059-01

midikem

Silver
Pris
1700kr inkl rek
Returpolicy
Beror lite på anledning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har bestämt mig för att sälja min Spinnaker Hull SP-5059-01 för att jag helt enkelt inte använder den längre. Kollade igenom klockan precis och hittade några små prickar på den polerade delen på sidan som jag inte har sett innan. Lyckas inte få med dem på bild då de helt enkelt är för små. De märks också enbart om man kollar riktigt noga och polerar lite på sidan. Hittade även några små repor längst upp på den borstade delen. Annars är skicket bra skulle jag säga, då den har fått ganska lite handledstid. Men jag säljer den i bruksskick. Allt från nyköp kommer med vid försäljning.

Mer information kan ni hitta här: https://www.seriouswatches.com/products/spinnaker-hull-sp-5059-01

DSC_1405.JPG
DSC_1404.JPG
DSC_1403.JPG
 
Senast ändrad:
Topp