• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Spinnaker Spence SP-5066-02 + extra originalband - Nära nyskick - Endast 1500kr!

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna då jag är van vid lite tunnare klockor och därför klickade vi inte riktigt. Jag köpte den häromdagen här på KS och har endast testat den hemma. En otroligt fin och välbyggd klocka men som sagt, lite för stor för min smak. Tidigare ägaren har köpt till ett riktigt snyggt originalläder/gummi för 70$ och det blå originalbandet är oanvänt.

Jag länkar till tidigare säljarens annons för mer information.

https://klocksnack.se/threads/spinnaker-spence.120107/

Kika gärna på min goodguy-sida för referenser.
20190926_091125-01.jpeg
20190926_091207-01.jpeg
20190926_091147-01-01.jpeg
20190926_091158-01.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp