Laddar...
Erikson Urhandel

Splittrad uppmärksamhet!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mr Chance, 6 februari 2013.

1. Mr Chance
    Trådstartare

Mr Chance Captain Phasma

Sitter hemma idag och försöker skriva verksamhetsplan för min enhet. Det är inte så lätt ska jag säga. Mest för att det är dödens tråkigt att skriva det här som, i bästa fall, ett litet fåtal individer läser.

Då är det lätt att tankarna far iväg till olika klockor och annat som hör klockvärlden till. Handen söker sig självmant till musplattan och väl där har fingrarna handlat helt på egen hand och helt plötsligt märker jag att jag har klocksnack.se framför mig. Och väl här är det omöjligt att inte surfa runt en stund bland alla roliga inlägg och studera olika klockor i förstorade bilder. Kanske ägna sig lite åt att dagdrömma om något framtida inköp.

Jaja, det var lite reflektioner så här mitt på förmiddagen från ett köksbord i Enköping.

/Micke Ni

2. Bino

Bino Stormtrooper

Från:
    Malmö
    Känner igen det där när jag ska plugga hemma. Mycket lätt, och framför allt roligare, att glida in på klocksnack och kolla snygga bilder och drömma sig bort. Blir inte mycket plugg idag heller :lol:

3. micke_s

micke_s Tie Fighter pilot

Hemma sjuk idag, satt precis och gjorde samma sak, klocksjukan är total!

//Micke

4. Edin

Edin Y-Wing pilot

Från:
    Midsomer Wreath
    +1
    Ska egentligen se till att läsa kursboken idag men 30 sidor in så är man i någon annan värld..

5. Aquaracer2

Aquaracer2 Grodis

Från:
    Skärgården
    Sitter och förbereder en presentation om strategisk opinionsbildning och lobbyism. Men det gör jag ju inte... jag sitter ju på KS.

6. David

David Bödeln

Sorry, jag vinner.

7. Rockenfeller

Rockenfeller Y-Wing pilot

Från:
    Stockholm
    Vadå vinner? Kör du bara. Med två fönster?

8. David

David Bödeln

Jag trodde det var en tävling i mest tråkiga och flyktvärda sysselsättning. :)

9. Aquaracer2

Aquaracer2 Grodis

Från:
    Skärgården
    Isf vann du, ja :D

Mårtenssons ur Brookfield