• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Splittrad uppmärksamhet!

Mr Chance

Kalmar
Sitter hemma idag och försöker skriva verksamhetsplan för min enhet. Det är inte så lätt ska jag säga. Mest för att det är dödens tråkigt att skriva det här som, i bästa fall, ett litet fåtal individer läser.

Då är det lätt att tankarna far iväg till olika klockor och annat som hör klockvärlden till. Handen söker sig självmant till musplattan och väl där har fingrarna handlat helt på egen hand och helt plötsligt märker jag att jag har klocksnack.se framför mig. Och väl här är det omöjligt att inte surfa runt en stund bland alla roliga inlägg och studera olika klockor i förstorade bilder. Kanske ägna sig lite åt att dagdrömma om något framtida inköp.

Jaja, det var lite reflektioner så här mitt på förmiddagen från ett köksbord i Enköping.

/Micke Ni
 

Bino

Cartier
Känner igen det där när jag ska plugga hemma. Mycket lätt, och framför allt roligare, att glida in på klocksnack och kolla snygga bilder och drömma sig bort. Blir inte mycket plugg idag heller :lol:
 

Edin

Panerai
+1
Ska egentligen se till att läsa kursboken idag men 30 sidor in så är man i någon annan värld..
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Sitter och förbereder en presentation om strategisk opinionsbildning och lobbyism. Men det gör jag ju inte... jag sitter ju på KS.
 

David

Bödeln
Sorry, jag vinner.

130206-Desktop_zps904d5a73.jpg
 
Topp