• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 1521 Onda Blå tavla *Stor Prisbump*

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Pris
6200 Kr
Returpolicy
Ja, inom 24 timmar efter inspektion.
Gör en rejält prissänkning då jag behöver få iväg den asap.

7650kr

Säljer en mycket fin Squale Onda. Blå/grå/lila skimrande tavla som skiftar från mörk till ljus ton. Köpt ny av mig i dec -20 från svensk återförsäljare och kommer med allt från nyköpet plus den passande Squale mesh länken (endast testad en dag).

Mycket fint skick, ev någon hairline på polerade ytor (endast avtorkad på bilder och inte tvättad). Inte uppfattat något avvikande gällande tidshållning under tiden jag ägt den, skulle det vara något så är den fortfarande under garanti 14 månader till.

Klockan finns i Stockholm och kan skickas mot fraktkostnad.
Legat lågt ett tag men referenser hittar ni här.

UrtavlaBlå
GlasSafirglas
Diameter42 mm
BoettRostfritt Stål
ArmbandGummi / Svart + Squale mesh-länk
Vattentät50 ATM – 500m
UrverkAutomat / ETA2824-2
DatumJa
Internationell Garanti2 år
Nypris klocka8.900kr
Nypris Mesh-länkCa 1000kr

tempImageJPhgqv.png
tempImageCB1hl5.png
tempImageMtLPJE.png
tempImageHTjv4s.png
tempImageeFqMEi.png
tempImageSujv9y.png
tempImagekDt6N3.png

tempImagek6MMSY.png
 

Bilagor

  • tempImage5TANiY.png
    tempImage5TANiY.png
    3.4 MB · Visningar: 7
Senast ändrad:
Topp