• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Squale 2001 Sand

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
13000
Returpolicy
Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att skiljas från sommarens klocka. En riktigt fin sandfärgad Squale 2001. Underbar vintage/retro-känsla i både klocka och länk. Mäter in på 40 mm, vattentät till 60ATM (600 m), 19 mm bandbredd och safirglas. Automatiskt Sellita SW 200-1 som håller tiden riktigt bra. Efter att ha ställts mot Fröken ur har den tappat 10 sekunder på 7 dagar.

Uttagen i juni i år och säljes komplett med certifikat, extra länkbitar och allt annat som kom med vid nyköp. Utöver det skickar jag även med ett original Squale-tropicgummi (nypris 1380kr), väldigt bekvämt och passar bra.

Använd i rotation med annat, så i fint skick enligt mig. Enstaka spår av användning finns på klockans polerade delar och spännet. Även något litet spår efter bandbyte på baksidan.

Fullständig specifikation och mer info:

https://www.squale.ch/en/2001-sand

Pris: 13.000kr via Swish. Möjligt att ses i Stockholms-området, annars bjuder jag på frakt som REK.

Byten: Nej, inte den här gången.

Retur: Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.

Övriga frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM. Tack KS för möjlighet att annonsera!

Väl mött.
IMG_4310.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp