- Pris
- 13000
- Returpolicy
- Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att skiljas från sommarens klocka. En riktigt fin sandfärgad Squale 2001. Underbar vintage/retro-känsla i både klocka och länk. Mäter in på 40 mm, vattentät till 60ATM (600 m), 19 mm bandbredd och safirglas. Automatiskt Sellita SW 200-1 som håller tiden riktigt bra. Efter att ha ställts mot Fröken ur har den tappat 10 sekunder på 7 dagar.
Uttagen i juni i år och säljes komplett med certifikat, extra länkbitar och allt annat som kom med vid nyköp. Utöver det skickar jag även med ett original Squale-tropicgummi (nypris 1380kr), väldigt bekvämt och passar bra.
Använd i rotation med annat, så i fint skick enligt mig. Enstaka spår av användning finns på klockans polerade delar och spännet. Även något litet spår efter bandbyte på baksidan.
Fullständig specifikation och mer info:
https://www.squale.ch/en/2001-sand
Pris: 13.000kr via Swish. Möjligt att ses i Stockholms-området, annars bjuder jag på frakt som REK.
Byten: Nej, inte den här gången.
Retur: Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
Övriga frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM. Tack KS för möjlighet att annonsera!
Väl mött.
Uttagen i juni i år och säljes komplett med certifikat, extra länkbitar och allt annat som kom med vid nyköp. Utöver det skickar jag även med ett original Squale-tropicgummi (nypris 1380kr), väldigt bekvämt och passar bra.
Använd i rotation med annat, så i fint skick enligt mig. Enstaka spår av användning finns på klockans polerade delar och spännet. Även något litet spår efter bandbyte på baksidan.
Fullständig specifikation och mer info:
https://www.squale.ch/en/2001-sand
Pris: 13.000kr via Swish. Möjligt att ses i Stockholms-området, annars bjuder jag på frakt som REK.
Byten: Nej, inte den här gången.
Retur: Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
Övriga frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM. Tack KS för möjlighet att annonsera!
Väl mött.
Senast ändrad: