• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 50 Atmos ref 1521

skoner

Omega
2-Faktor
Hej allihopa!

Eftersom att jag har en ny klocka på ingång måste jag dessvärre släppa denna.
Det är en Squale 50 Atmos, köpt av mig från Squale Sverige (http://www.squale.se/sv/klockor/professional-1521/squale-3.html) i höstas 2014.

Klockan är använd men har inga större märken eller dylikt, främst på baksidan efter bandbyten (se bilder). Håller tiden bra med sitt ETA2824, inte märkt någon särskild avvikning.
Jag skickar med gummibandet som kom med + grönt nato, ett nästan oanvänt mesh (inte Squales egna, aftermarket) och förstås svarta natot som sitter på. Gummibandet har extrahål och blivit kapat på längden för att passa mina smala handleder, vilket ni också kan se på fotot.
Klockan funkar till det mesta med de olika banden, från stranden till kontoret.

Kommer med box + manual, samt certifikat och stämpel.

Jag och klockan finns i centrala Stockholm, kan förstås fraktas med postens gröna mot en avgift. Annars funkar F2F över en kaffe. Retur efter 24H om någonting mot förmodan inte skulle stämma.
Pris: 5500:-
Tveka inte på att PMa om ni vill ha fler foton eller har frågor.

Tack KS för annonsplats och tack för att ni tittade.
163863.jpg

12a0460.jpg

2dc6de.jpg

326c24.jpg

4ba471.jpg

5508e9.jpg

61edc1.jpg

1069263.jpg

72b581.jpg

80549f.jpg
 
Topp