• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Squale Corallo

Screenshot_2015-08-19-15-21-34~2.jpg
Vad skulle kunna vara rimligt att betala för en Vintage Squale Corallo? Det sitter ett Eta 2892-2 urverk i klockan.
Hittar inte direkt så mycket info om dessa!
 

KMS

Rolex
Squale har gjort snyggare dykare än denna, imho:).
Prisbilden borde väl vara nån tusenlapp, men har inte så bra koll på dessa 80-talare.
 
Jo jag vet det finns en hel del snygga modeller :) Jag fick erbjudande att köpa denna för 1700:- ville mest kolla om den är värd pengarna.
 

Jens

Greedo
Äh, 1500-1700 kan den vara värd tycker jag. Tror inte att det blir svårt att få tillbaka de pengarna på klockan om den inte faller dig i smaken.


J
 
B

Banankontakt

Guest
Även om du inte får tillbaka varje krona kan det ju vara värt att köpa den. Jag tolkar det som att du köper den för att du gillar den och inte som en investering. Så om du gillar den och den är värd pengarna för dig, varför inte?
 
Topp