• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale GMT Pepsi Ceramic -19 / SÅLD G-Shock GMW-B5000GD-1ER SÅLD

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
7500kr
Returpolicy
Om något helt frångår min beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Är sugen på nytt så lite får lämna, är jag helt off på något pris så ge mig ett seriöst bud så ska jag fundera på det.

Enda bytet jag kan tänka mig är att någon av eller båda klockorna används som dellikvid mot en Breitling Aerospace av nyare snitt.

Squale GMT Pepsi Ceramic -19

Squale GMT Pepsi med keramiskt inlägg. Klockan är gjord för Gnomon och finns ej att köpa i detta utförande längre.

Skick: Endast ett fåtal ytliga hairlines, inga dings eller större saker. Kommer fullset.

Info:
Boettens storlek: 40 mm
Material : Rostfritt stål och safirglas
Funktioner: datum samt GMT
Urverk: ETA 2893-2
Vattentäthet: 300 meter

Allt som allt en riktig trevlig klocka, köptes under OWG så den fick vänta hela Mars innan användning och endast använd ett fåtal gånger under April

Pris: 7500:-

Betalning: Swish. REK står jag för. Länk till mina referenser finns i min signatur.

Squale 1.JPEG
Squale 2.JPEG
Squale 3.JPEG
Squale 4.JPEG
Squale 5.PNG



SÅLD G-Shock GMW-B5000GD-1ER SÅLD

Även denna köptes under OWG, jag tror den har varit på armen 1 eller 2 gånger sedan 1a April, jättefint skick.

Pris: 3500:-

Betalning: Swish. REK står jag för. Länk till mina referenser finns i min signatur.

G-Shock 1.JPEG
G-Shock 2.JPEG
G-Shock 3.JPEG
G-Shock 4.JPEG
G-Shock 5.JPEG
 
Senast ändrad:
Topp