• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale Professional, pvd

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick denna fräscha Squale i ett byte för ett par veckor sedan men jag kapitulerar inför det faktum att jag och pvd inte har giftastycke. Cool klocka dock!

Spec:
Squale Professional 1521 026
Sub 500 m.
Eta Swiss 2824 self-winding movement
Black case
Diameter 42 mm
Screw-on back and winder
One-way snap-on bezel
Anti-dazzle sapphire glass
Black dial
Black lacquered dial
Sapphire glass guard for Super-Luminova on bezel
Squale logo engraved on case
Sequential serial number on back
Rubber strap

Här har ni skönheten på ett jättetufft sandfärgat zulu med pvd-detaljer:




Klockan, som är från 2013 är i nyskick och komplett med boxar etc. Kommer på svart original gummiband (med skön vaniljdoft). Om man är trevlig och mysig så kan jag slänga med sandfärgade zulut med pvd-detaljer...

Pris: 4500 SEK + frakt.

Byten: kan vara intressant. Pengar upp eller ner beroende på objekt. Primärt intresserad av vintage (minst 38mm och 20mm mellan hornen). Ej intresserad av Seikodykare.

Jag och klockan finns i stockholmstrakten för påsyn.

Tack för titten! :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bildbump!

image.jpg
image.jpg


:)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkbara bytesobjekt:

Folkracebil (fungerande, med vagnbok)
Släpkärra (besiktigad)
2 damcyklar
Snickarhjälp för att bygga altan (min sambo ska dock fortfarande tro att det är jag som byggt den)

Eller något annat helt oväntat!

:D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har byggarpolare i dina trakter, jag kan boka in dem åt dig OCH sen intyga för sambon att det är du och jag som snickrat. Det borde vara värt en Squale! Du vet att hon litar på mig!!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Fena på att designa ekonomisystem. Du vet att du behöver ett! Jag behöver dessutom en seriös dykare. Deal? :D
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Och som om det inte räckte med att jag slänger med ett sprillan sandfärgat zulu med pvd-detaljer så slänger jag också med ett svart zulu med pvd-detaljer. Vilket badpaket! ;)
 
Topp