• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Squale Ref 1515 36mm

Pris
3500kr
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en fin Squale Ref 1515 20ATM Medium 36mm från 2018. 18mm mellan bandhörnen.

Klockans boett, tavla och visare är NOS delar från 60-talet, urverket är modern - kvarts. Väldigt tydligen handmålad tritium ’lume plots’!!!

Har ägt klockan sedan 2019 och har används väldigt lite.

Den tickar på som den ska, dock rekommenderar jag att den tryck testas innan badning.

Klockan har några mindre märken. Har tagit vad jag tror är bra bilder som visar skicket bra - det finns en lite längre märke bredvid serial numret som syns i bilden. Den är ytligt och går inte att känna med nageln.

Ser att jag missade att se till så att bezeln träffar markeringarna på tavlan på bilderna - Det går att justera så den landar emellan så det ser bra ut, men klickar inte riktigt så det träffar markeringar på rätt plats.

Kommer med allt som syns på sista bilden. Gummin är original Squale, har inte använts av mig och är i oanvänd skick.

Hör av dig om det finns frågor.

Priset är 3500 inklusive REK eller F2F i Göteborg.

IMG_4938.jpeg
IMG_4937.jpeg
IMG_4935.jpeg
IMG_4934.jpeg
IMG_4940.jpeg

IMG_4932.jpeg

Tillbaka
Topp