• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale squalematic 60 atmos sista bump.

forsmark

Omega
Pris
8500
Returpolicy
Ja, om klockan avviker från beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Sista bumpen annars behåller jag den tills vidare. Nu 7500kr

Säljer nu en av de sexigaste klockorna jag ägt men för att göra plats för nytt så får min squalematic som är i super skick lämna. Klockan har använts ett fåtal gånger sen den togs ut i början på 2018. Inga märken eller hairlines på huvet, några små hairlines på spännet. Skick 9/10.

Klockan kommer på mesh länk och samtliga tillbehör som kom med vid nyköp.

Ber om ursäkt för de knackiga bilderna men efter att min nya telefon fick ta sig ett dopp så sitter jag nu på en riktigt trött lur. Skickar gärna fler bilder om det önskas.

Säljes helst f2f i Sthlm men kan skickas efter erlagd betalning.

Nu: 7500

Allt gott!

Markus
 

Bilagor

  • 95D4D8F9-E10A-4E51-86D3-1ECE9EEB03CF.jpeg
    95D4D8F9-E10A-4E51-86D3-1ECE9EEB03CF.jpeg
    186 KB · Visningar: 9
  • 1C368AA5-FA4B-4D48-B1DA-C18DE7995A6E.jpeg
    1C368AA5-FA4B-4D48-B1DA-C18DE7995A6E.jpeg
    198.1 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Topp